div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

02.07.2013

Կյանքս փոխել ես ամբողջությամբ

Դու դարձել ես արևը կյանքիս,
Որը շողում է հեռու երկնքում,
Քո գեղեցկությամբ փայլում ես հեռվում,
Ու նոր լույս տալիս իմ խամրած կյանքին:
Դու դարձել ես երջանկությունն իմ,
Լուռ մխրճվելով դառնացած իմ կյանք,
Քո գեղեցկության գերին եմ հիմա,
Քո սերն իմ սրտում ծնել է մեծ փառք:
Քո սիրոց գժված ճախրում եմ օդում,
Ու ներքև իջնել չեմ կարողանում,
Քո սերն է ստիպում ինձ անվերջ ժպտալՙ
Դու ես ինձ ստիպում ապրել այս կյանքում:
Իմ երազներում դու մի թագուհի ,
Բայց իրականում մի վեհ հրեշտակ,
Քո մաքուր հոգուց էլ ոչ-ոք չունի,
Քո սիրո ծովն է անափ ու անտակ:
Քո  կողքին ես ինձ անպարտ եմ զգում,
Դու ես իմաստը իմ թախծոտ կյանքի,
Դու, որ դարձել ես արևը կյանքիս,
Արև, որ շողում է հեռու երկնքում:

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար