div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

04.08.2014

ԻՆՁ ՊԵՏՔ Է ՀԻՄԱ

Առանց քեզ անչափ տխուր եմ հիմա,
Անչափ մենակ եմ հիմա առանց քեզ,
Առանց քեզ շուրջս ամայություն է,
Աչափ դատարկ է հոգիս առանց քեզ...
Այն լիությունը, որն իմ ներսում էր,
Երբ կողքիդ էի ես և կողքիս էիր դու,
Հիմա չքվել է և ինձ լքել է,
Ինձ մոռանցել ու լուռ հեռացել է...
Եվ այն ջերմությունն անգամ շատ սառն է,
Որն ինձ է հասնում պայծառ արևից,
Այդ ջերմությունը ինձ չի ջերմացնում,
Քանզի հեռու եմ հիմա քեզանից...
Ինձ հիմա պետք է քո ջերմությունը,
Քո նրբությունն է հիմա անհրաժեշտ,
Ինձ պետք է հիմա կողքիս դու լինես,
Որ միասնանանք և դառնանք մեծ ես... 

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար