div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

12.04.2014

ՏԱՐՕՐԻՆԱԿ ԶԳԱՑՈՒՄ

Սարառում եմ լոկ այն մտքից,
Որ կարող է քեզ կորցնեմ,
Որ  կարող է դու հեռանաս,
Ու հավիտյան ինձ մոռանաս:
Զմայլվում եմ ամեն անգամ,
Երբ նայում եմ քո հայացքին,
Երբ նայում եմ քո աչքերին,
Սերն է տիրում իմ խենթ սրտին:
Վախենում եմ լոկ այն մտքից,
Որ կարող է քեզ մոռանամ,
Որ կարող է ինքս հեռանամ,
Ու իմ սերը ինքս ուրանամ:
Հմայվում եմ քո բառերից,
Կախարդական քո վարսերից,
Քո վեհ, մաքուր անբիծ հոգուց,
Ու կախարդիչ ու նուրբ սիրուց:
Սարառում եմ ու զմայլվում,
Վախենում եմ ու հմայվում,
Ի՞նչ զգացում է սա մինչ օրս,
Հասկանալ չեմ կարողանում:



Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար