div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

07.11.2014

ԴՈւ ԻՄ ՍՐՏԻ ԹԱԳՈՒՀԻ...

Ժամանակը թույլ չի տալիս,
Որ ես անվերջ լինեմ կողքիդ,
Ցանկութունը թեև շատ է
Ալեկոծում խեղճ հոգիս...
Սակայն մեկ է միշտ հիշիր
Դու իմ սրտի գանձն ես,
Հոգուս միակ լույսն անմար,
Կյանքիս միակ զարդն ես...
Ես ամեն ուր, ամեն վայրկյան
Կպարուրեմ քեզ իմ սիրով,
Ժամանակի միջով կանցնեմ,
Որ միշտ ապրեմ քեզանով...
Դու իմ սրտի թագուհի...

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար