div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

09.11.2014

ԵՍ ՍԻՐՈւՄ ԵՄ ՔԵԶ, ԻՍԿ ԴՈւ՞

Ինձ պետք է, որ դու
Միշտ կողքիս լինես,
Ինձ պետք է, որ դու
Միշտ ժպտաս կողքիս...

Հավատա անմար
Մի մեծ զգացմունքով
Դու ինձ պատել ես...
Դու գերել ես ինձ
Քո անկեղծությամբ...
Հոգու մաքրությամբ...
Եվ մի անկեղծ սեր
Քո սրտի խորքից
Սրտիս ես տվել...
Եվ հիմա վստահ
Քո առաջ կանգնում
Իմ սիրո մասին եմ
Քո սրտին պատմում...
Եվ երազում եմ,
Որ կարճ ժամանակ անց
Նույնն էլ դու կասես...
Քո անկեղծ սիրով
Իմ սրտի խորքում
Ոսկե դակիչով
Մեծ սեր կդակես...

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար