div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

19.10.2014

ԱՊՐԵԼՈՒՍ ՄԻԱԿ ՊԱՏՃԱՌԸ

Դու մի հրաշք իմ կյանքում,
Եվ բախտի բարև,
Դու երազանք իմ մտքում,
Եվ պայծառ արև...
Դու մի պայծառ շող լույսի
Իմ սրտի խորքում,
Դու մի պայծառ լույս հույսի
Իմ խավար հոգում...
Մի նորաստեղծ բառ ես դու
Փափագ շուրթերիս,
Կյանքի անմար լույսն ես դու
Զույգ աչքերիս...
Դու այս կյանքում միակ

Պատճառն ես ապրելու,
Եվ ապրելու համար միակ
Պատճառն ես պայքարելու...
Քեզանով եմ միայն ապրում,

Քեզ համար եմ ապրում,
Առանց քեզ ապրել աշխարհում
Չեմ պատկերացնում...

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար