div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

19.07.2013

Երազանք

Անվերջ նայում եմ քո վեհ նկարին,
Ու միշտ ալեկոծվում է իմ խեղճ հոգին,
Միշտ երազում եմ լինել քո կողքին,
Սիրել ու սիրվել. տիրել քո սրտին:
Երազում եմ միշտ  դու լինես կողքիս,
Որ միշտ հիանամ քո չքնաղ տեսքով,
Որ էլ նկարիդ երբեք չնայեմ,
Նայեմ միմիայն քո հեզ աչքերին:
Բայց ցավոք հիմա լոկ բավարարվում,
Կարոտս  առնում եմ լոկ քո նկարով,
Նկարդ դարձել է կյանքիս ուղեկից,
Չեմ կարողանում չապրել քո տեսքով ...
Երազում եմ , որ դու ապրես ինձնով,
Եվ սերն իմ դառնա պարծանք քեզ համար,
Որ միշտ հիացնեմ ես քեզ իմ սիրով,
Այնպես, որ բաժանումը լինի անհնար: 
Անհնար դառնա անջատ ապրելը,
Նպատակ դառնա իրար սիրելը,
Միասին մինչև երկինք ճախրելը...
Դառնա անիմաստ նկարիդ նաելը ....

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար