div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

12.09.2013

Սիրում եմ քեզ

Դու անչափ ջերմ, և գեղեցիկ,
Անչափ բարի մի էակ,
Քո բարությունն անսահման է,
Սերդ մի ծով անհատակ:
Քո սիրուց ես խենթացել եմ,
Իսկ գեղեցկությանդ գերվել,
Բարությանդ սահման չկա,
Սիրտս սիրով ես լցրել:
Քո սերը մի արև է ջերմ,
Որ վառվել է իմ սրտում,
Ջերմության այդ սահման չկա,
Քո սիրով եմ ես ապրում:
Ապրում եմ ես լոկ քեզանով,
Երազում եմ քո մասին,
Ու հաշվում եմ վայրկյանները,
Որ միշտ լինես դու կողքիս:
Երազում եմ, որ քո սիրով
Միշտ պարուրես կյանքը իմ,
Սիրենք միմյանց. ես քեզ, դու ինձ,
Ապրենք միմյանց սիրելով ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար