div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

07.05.2014

ՄԻ ՀԵՌԱՑԻՐ

Խնդրում եմ երբեք չլքես դու ինձ,
Ինչ էլ որ լինի՝ չհեռանաս...
Ինչ էլ որ լինի, կողքիս միշտ եղիր,
Առանց քեզ ապրել չեմ կարողանա...
Միշտ եղիր կողքիս քո ողջ վեհությամբ,
Հոգու պարզությամբ, սրտի մաքրությամբ...
Միշտ եղիր ինձ հետ՝ քո ներկայությամբ
Աշխարհն է բարի դառնում էությամբ...
Չլքես դու ինձ ինչ էլ որ լինի,
Թեկուզ ինձ սիրես, թեկուզ ինձ ատես,
Բայց միայն մի բան երբեք դու չանես.
Երբեք չանտեսես ու չհեռանաս...
Խնդրում եմ եղիր հավերժ դու կողքիս,
Քեզ հետ ինձ զգում եմ տերը աշխարհի,
Քո կողքին ասես արևն է շողում իմ ճանապարհին,
Գիշերվա կեսին՝ անաստղ երկնքից...
Թեկուզ և ատես, բայց ատելով էլ ինձ կերջանկացնես...
Քանզի ժպիտդ միշտ կտեսնեմ ես,
Քո ներկայությամբ կապրեմ ես...
Խնդրում եմ այս տխուր աշխարհում,
Միշտ լինես կողքիս... մենակ չթողնես...

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար