div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

19.04.2014

Վերցրու սիրտս քեզ


Իմ սիրտը տալիս եմ ես քեզ,
Բարով վայելես...
Իմ սիրտը տալիս եմ ես քեզ,
Այն զգույշ կպահես...
Իմ սիրտը քեզնով է ապրում,
Զգույշ, որ չսպանես...
Բաբախում է այն լոկ քո սիրով,
Զարկերին տես վերջ չդնես...
Զգույշ պահիր այն քեզ մոտ,
Պահիր այն սրտիդ խորքում,
Ձեռքիցդ այն վայր չգցես
Նա միմիայն քեզ է սիրում...
Սիրտս հանձնում եմ ես քեզ,
Որպես զմրուխտե արձան,
Որպես քո սիրուց ստեղծված
Զմրուխտե չքնաղ ապարանք...
Զգույշ, որ այն չքանդես...
Լոկ դու ես այնտեղ բնակվում...
Սիրսը, որպես կյանքի զանգ
Քեզ համար է միայն ղողանջում...

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար