div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

13.09.2015

ԴՈՒ ԵԿԱՐ


Դու եկար. քեզ հետ
Մաքրություն բերեցիր,
Մաքրեցիր չարը սրտիս անհւււնից,
Մաքրեցիր ամեն վատը իմ կյանքից…

Դու եկար. քեզ հետ
Արև բերեցիր,
Եվ ջերմացրեցիր աշխարհն ինձ համար,
Դարձար ջերմության. եծ խոեհրդանիշ,
Եվ հալեցրեցիր սառույցը սրտիս…
Դու եկար. քեզ հե
Եվ լույս բերեցիր,
Լուսավորեցիր մութ ճամփան կյանքիս,
Լույսով պատեցիր իմ գիշերները,
Եվ մութ կյանքը իմ լուսավորեցիր…
Դու եկար. քեզ հետ
Մեծ սեր բերեցիր,
Անսահման մի սեր, որի նմանը
Իմ ողջ կյանքում ես երբեք չեմ տեսել…
Դու եկար. այդպես
Փոխվեց ամեն բան,
Փոխվեց աշխարհը, փոխվեցի և ես
Դառնալով կարծես սիրո մի օվկիան…
Օվկիան, որտեղ լոկ սեր էր, բարություն,
Լողում էր որտեղ երջանկությունը,
Օվկիանի վրա այդ անծայրածիր
Արևի պես շողում էր քո վառ պատկերը

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար