div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

23.11.2015

ԱՅՍ ՄԵԾ ԱՇԽԱՐՀՈՒՄ ԼՈԿ ՔԵԶ ՍԻՐԵՑԻ


Դու իմ սեր, իմ երջանկություն,
Իմ կյանքի ջերմություն,
Երազային պարզություն ,
Սրտիս անծայր մաքրություն…


Դու հայտնվել ես իմ երազներում,
Կյանքս դարձրել ես երազ մանկական,
Այն, ինչ թվում էր ինձ  երանություն
Վաղուց դարձրել ես իրական…
Անմար ու անծայր սեր ես ինձ բերել,
Սիրով պարուրված մի կյանք նվիրել,
Այս ողջ աշխարհում, որպես մի ընտրյալ,
Քո սիրտն ու սերը ինձ ես նվիրել…
Եվ սրտիդ խորքում թաքնվաց
Որպես մի պարգև ինձ տիեզերքից,
Ես նվեր ստացա լույսով պարուրված
Կյանք, որը ծնվեց քո սիրո ծոցից…
Եվ ես սուզվեցի քո սիրո ծովում,
Քո ժպիտներով անվերջ հիացա,
Քեզ բնակեցրի սրտիս ամրոցում,
Եվ քո  ժպիտին պահապան դարձա…
Քո ժպիտներով ինքս ժպտացի,
Քո երջանկությամբ ես երջանկացա,
Քեզ դարձրեցի սերն իմ ողջ կյանքի,
Անսպառ քո սիրով ինքս լիացա…
Այս մեծ աշխարհում լոկ քեզ սիրեցի…

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար