div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

02.10.2013

Անվերնագիր

Քեզ մոռանալ դժվար է, բայց
Քո խոսքերն են դա ստիպում,
Քո սիրտը ինձ չընդունեց,
Տեղ չգտա քո սրտում:
Ու հիմա ես տխուր քայլում,
Քո մասին եմ մտածում,
Մտածում եմ. Ի±նչ պատահեց,
Ինչու± քեզ չեմ մոռնում:
Ի±նչն է ստիպում ինձ անդադար,
Լոկ քո մասին մտածել,
Ի±նչն է ստիպում քեզ կարոտել,
Շարունակել քեզ սիրել:
Չէ± որ քո սիրտն ինձ չընդունեց,
Տեղ չգտա քո սրտում ...
Քեզ մոռանալ դժվար է բայց
Քո խոսքեն են դա ստիպում ....

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար