div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

23.11.2015

ԴՈՒ ԿԱՍ

Դու կաս իմ սրտում,
Եվ դա բավ է ինձ,
Որ ամբողջ կյանքում
Երջանիկ լինեմ,


Եվ երջանկանամ
Քո ներկայությամբ,
Եվ ժպտամ ինքս
Նայելով չքնաղ
Քո նուրբ ժպիտին,
Նայելով բարի,
Հրաշք աչքերիդ
Աշխարհին նայեմ
Քո ջինջ աչքերով
Բարությամբ լցված,
Պարզությամբ լցված,
Պարզ մի հայացքով…


Դու կաս իմ սրտում,
Եվ դա բավ է, որ
Լինեմ երջանիկ
Քո սրտի խորքում,
Եվ դա բավ է, որ
ճախրեմ  անդադար,
Հասնեմ երկնքին,
Հաղթեմ աստղերին,
Եվ ձեռքով անձամբ
Դիպչեմ անսահման
Մեծ տիեզերքին…
Դու կաս իմ սրտում
Եվ դա բավ է, որ
Կյանքին ես նայեմ
Անսահման սիրով,
Որ կյանքին նայեմ
Մեծ հիացմունքով,
Ճակատագրի հետ
Կապեմ նոր իղձեր,
Ճակատագիրս քեզ վստահելով…
Քեզ դարձնելով
Իղձերիս միակ
Հերոսուհին, ով 
Պետք է միշտ լինի
Կողքիս այն պահին,
Երբ իղձերս հերթով
Կիրականանան…
Դու կաս աշխարհում,
Եվ դա բավ է, որ
Աշխարհն ինձ համար
Դառնա դրախտավայր,
Իսկ դու դրախտում
Իմ երազների
հրեշտակն անմահ…
Դու կաս իմ սրտում,
Եվ դա բավ է, որ
Ապրեմ աշխարհում…

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար