div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

21.01.2014

Իմ սեր

Ցանկանում եմ քո սերը դառնալ,
Եվ քեզ հետ կիսել սիրտս սիրահար,
Քեզ հետ փարատել միայնությունը,
Եվ քեզ էլ դարձնել խենթ մի սիրահար:
Երազում եմ քեզ միշտ տեսնել կողքիս,
Միշտ ամուր գրկել, պահել իմ սրտում,
Քեզ համար զոհել սիրտս ու հոգիս,
Որ միշտ ժպիտ տեսնեմ քո վեհ աչքերոմ:
Երազում եմ, որ օրերից մի օր,
Երջանկությանը դու ինձ մոտ բերես,
Բերես ու մնաս հավետ իմ կողքին,
Եվ երջանկացնես իմ տխուր հոգին:
Եկ ժպտանք իրար և սիրով պատվենք,
Սիրով պարուրենք սրտերը մեր ջերմ,
Սերը դարձնենք առաջնորդ կյանքում,
Եվ սիրով պատենք աշխարհը դատարկ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար