div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

09.12.2016

ԹՈՒՅԼ ՏՈՒՐ ԱՐՏԱՍՎԵՄ ՔՈ ԱՐՑՈՒՆՔՆԵՐՈՎ


Թույլ տուր թաքցնեմ արցունքներիդ տակ
Աչքերը իմ թաց,
Դու արտասվիր իմ փոխարեն,
Ես արտասվել չեմ կարող…
Թույլ տուր թոթափեմ թախիծը սրտիս
Խնդրում եմ մի փոքր երկար կողքիս կաց,
Ինձ համար թանկ են արցունքները քո,
Ինձ համար թանկ են աչքերը քո թաց…
Ամեն կաթիլը մի ադամանդ է,
Որում իմ կյանքի ճամփան է գծված,
Ադամանդափայլ քո ծով աչքերում,
Իմ ամբողջ կյանքն է լռին ամփոփված…
Աչքերիդ խորքում իմ աչքերը լուռ
Մի պատմություն են կերտում անաղմուկ,
Եվ արցունքներիդ ծովում լողալով,
Թափանցում են սրտիդ խորքերը տաքուկ…
Ստիպում են քայլել իմ անցած ճամփով,
Քո անցած ուղով լուռ դեգերում են,
Նայում են կյանքին լոկ քո աչքերով,
Քո արցունքներով լուռ արտասվում են…
Թող որ արտասվեն աչքերը իմ խեղճ,
Ադամանդակերտ քո վեհ աչքերով,
Ադամանդափայլ արցունքներիդ տակ
Յուր արցունքները թաքցնելով…

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար