div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

14.05.2014

ԲԱՎ Է ԿԱՐՈՏԵՍ

Սի´րտ իմ, բա´վ է այսքան կարոտել,
Մե՜ղք է խեղճ հոգիս, էլ չի´ դիմանում,
Բա´վ է երազել չիրականացող երազների շուրջ,
Հասկացի´ր խնդրում եմ, բա´վ է վերջապես…
Բավական է լոկ կարոտով ապրել,
Հին երազներում նոր սեր որոնել,
Անցած հուշերում նոր երջանկություն՝
Ապագայում էլ փրկություն փնտրել…
Բա´վ է արդեն, խնդրու՜մ եմ, սպասի´ր,
Սպասիր մինչ հոգուս վերքերը բուժվեն,
Էլ մի կարոտիր, պետք չէ, հասկացիր,
Ինձ անվերջ տանջվե՜լ, տանջվե՜լ մի´ ստիպիր
Վերջ դիր կարոտին, թող հանգիստ ապրեմ,
Թող նոր կյանք սկսեմ, լի սպասումներով,
Կյանքիս վերջ մի´ դիր զուր երազելով,
Լոկ երազանքով ապրել մի´ ստիպիր…
Երազներո՜վ չէ… Կարոտո´վ անսպառ…
Տխուր է ապրել լոկ կարոտելով,
Բա´վ է, հասկացի´ր… էլ չկարոտես,
Հիշիր միշտ մի բան, կարոտն էլ կարծես սիրո նման է.
Թե դու սիրում ես, իսկ քեզ չեն սիրում,
Դու կարոտում ես, քեզ չեն կարոտում, զուր տանջում ես քեզ,
Գոյատևում ես մենատանջանքով,
Ու ապրում միան հուշ-երազներով՝ ներկան մոռացած….

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար