div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

15.04.2014

ԴՈՒ ԵԿԱՐ ԵՎ ՓՈԽՎԵՑ ԱՇԽԱՐՀԸ

Դու եկար իմ կյանք, քեզ հետ բերելով արևն աշխարհի,
Եվ ջերմացրեցիր իմ մրսած հոգին,
Դու մտար իմ կյանք քեզ հետ բերելով սերը դարերի,
Ինձ պարուրելով մի աստվածային սիրո շղարշով,
Դու եկար, հետդ աստծո օրհնանքը սիրտս մտցրեցիր,
Երջանկացրեցիր, մի աստվածային պարզ երջանկությամբ...
Մանկան մտքի պես քո մաքուր սիրով
Սրտիս տեր դարձար, ու քո հմայքով
Մտքիս տեր դարձար, ու քո պարզությամբ
Միտքս պարզեցրիր, ու քո մաքրությամբ
Հոգիս մաքրեցիր բյուր կասկածներից...
Դու մտար իմ կյանք, փոխվեց ամեն բան,

Աշխարհը փոխվեց վայրկենապես,
Դառնալով կարծես Աստոծուց ինձ նվեր
Ուղարկված դրախտ իր հրեշտակով...
Եվ կարծես ասաց Աստված շշուկով.
- Ահա, սա քոնն է, բարով վայելես,
Բայց տես, որ հանկարծ նորից չկորցնես,
Քանզի մեկ այլը էլ չի լինելու:
Սա է միակը, քեզ հասանելին,
Դու էլ չես գտնի ավելի լավին, քանի որ լավը հենց սա է, որ կա,
Քանի որ նա է փոխել ամենը. աշխարհդ, կյանքդ, հոգիդ ու միտքդ,
Քանզի հենց նա է ընտրյալը սրտիդ, քանզի հենց նա է քո բախտակիցը,
Քո կողակիցը, քո սրտակիցը և ճակատագրով քեզ հետ կապվածը...
Դու եկար իմ կյանք, որպես սպասված հյուր,
Ով մոտք է գործում տուն անսպասելի,
Եվ օվկիանոսի ալիք է բերում, այն անվանելով վեհ երջանկություն...
Մտար դու իմ կյանք, քեզ հետ բերելով բազում նվերներ երկնքից թափված,
Բայց կարևորը, որպես մեծ նվեր դու քեզ բերեցիր ....

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար