div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

09.11.2014

ՀԱՎԱՏԱ

Բոլոր այն բառերը որ ասել եմ քեզ,
Հավատա անկեղծ են, ծնված իմ սրտից,
Բոլոր այն բառերը, որ ասել եմ քեզ,
Հավատա անկեղծ են` իմ հոգու խորքից...
Եվ ակնթարթները ջերմությամբ լցված,
Կողքիդ անցկացրած, օրհնություն դարձած,
Այրում են հիմա սիրտս ու հոգիս,
Կարոտ ասվածի պատճառով անսանձ...
Եվ հիմա կարծես, երբ հեռու ես դու,
Խոսքերն այդ այրում են, տանջում են անվերջ,
Նորից քեզ տեսնելու տենչը անսահման
Վառել է սրտումս մի կրակ անշեջ...
Տուր ինձ գեթ մեկ շանս կոխքիդ լինելու,
Սրտիս ողջ սերը քեզ նվիրելու,
Հավատա, խնդրում եմ խոսքերին իմ այս,
Խոսքեր իմ հոգուց, իմ սրտից ցնված...

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար