div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

19.03.2015

ԺՊՏԱՑՈՂ ԵՐՋԱՆԿՈՒԹՅՈՒՆ


Ես չգիտեմ, թե ինչպե՞ս,
Բայց զգում եմ ահա
Երջանկությունն ինձ այցելեց
Քո տեսքով հիմա…

Ես չգիտեմ, թե ինչու՞,
Բայց եղավ այնպես,
Որ Քո անձը իմ կյանքում
Շատ կարևորվեց…
Երջանկությունն ինձ հիմա
Ժպտում է կարծես,
Քո հայացքով, աչքերով,
Քո սրտով անտես…
Եվ հիմա սրտիս խորքում
Կան հարցեր բազում,
Որոնց պատասխանը ես
Քեզ մոտ եմ փնտրում…
Երջանկություն ինձ հիմա
Քեզանով է ժպտում,
Սրտիս անտակ անհունում
Անվերջ քեզ սպասում…

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար