div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

25.05.2016

ԲԱՐԵՎ ՍԻՐԵԼԻՍ


Բարև սիրելիս, ահա, ես եկա,
Եվ կյանքս նորից խինդով է լցվում,
Ամենուր շուրջս կանաչ է, ծաղիկ,
Եվ մանկան ճիչն է հիմա իմ հոգում...

Բարև սիրելիս, լսու՞մ ես դու ինձ,
Եկ և միացիր իմ խինդ ու լացին,
Տեսնու՞մ ես սիրտս քեզ ձայն է տալիս,
Դե՝ արձագանքիր` ես քեզ եմ սպասում...
Սպասում եմ հույսով, խինդով ու սիրով,
Սիրտս անդադար երգում է անուշ,
Սիրո, երազի ու ցավի միջից
Սիրտս ընտրել է քո սիրտը քնքույշ...

20․09․2011թ․

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար