div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

28.06.2016

ԵՍ ՍԻՐՈՒՄ ԵՄ


Ես սիրում եմ քո աչքերի
Ոսկեշղարշ ծովն սնհատակ,
Քո շուրթերից անվերջ հնչող
Ադամանդե խոսքերը թանկ,
Քո հայացքի հեռուներում
Լուռ բնակվող համեստությունն,
Որն անդադար հմայելով
Պարգևում է ինձ մի նոր կյանք…

Ես սիրում եմ քո աչքերում
Անվերջ փայլող արևը ջերմ,
Որն շողալով ինձ անդադար,
Շոյում է նուրբ, քնքույշ ու մեղմ,
Եվ բերում է աներևույթ
Մի լուսավոր լուսապսակ,
Որում կարծես լուռ բնակվող,
Կա և մեծ սեր, և լույս և կյանք…
Ես սիրում եմ սրտիդ խորքում
Լուռ բնակվող այն մեծ սերը,
Որը անվերջ կանչում է ինձ
Փոխելով իմ կյանքի դերը,
Եվ անդադար ստիպում ինձ զգալ
Աներևույթ այն  մեծ  հույսը,
Որից ծնվում է հենց ինքը՝
Իմ ողջ կյանքի պայծառ լույսը…
Ես սիրում եմ քո նուրբ հոգու
Նրբերանգված կյանքի ծովը,
Որտեղ հիմա ապրում եմ ես,
Ու հասկանում կյանքի գինը…
Դու իմ կյանքի խորհրդանիշ,
Երազներիս ծով անհատակ,
Դու իմ հոգում մի պայծառ լույս,
Իմ սեր, իմ կյանք, իմ միակ հույս․․․

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար