div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

14.06.2017

ԻՄ ՓԱՌՔԻ ՃԱՄՓԱ


Քո սպիտակափառ գագաթն եմ տենչում
Ամեն առավոտ աչքս բացելիս,
Իմ բաժին կարոտն եմ անդադար խեղդում
Ամեն ակնթարթ աչքս թարթելիս...
Եվ քո անարատ օդն եմ փափագում
Գագաթիդ կանգնած անընդհատ շնչել,
Քո գիրկը բերող ճամփան եմ փնտրում,
Լուռ երազելով քո գրկում ննջել...
Քնել, արթնանալ քո վեհ լանջերին,
Գագաթդ դարձնել իմ փառքի ճամփան,
Եվ վերականգնել արդարությունը,
Որ քո պատկերին կարոտ չմնամ...
Ուզում եմ պառկել քո վեհ փեշերին,
Որ միաձուլվեմ հող ու քարերիդ,
Դառնալ մասնիկը անսանձ բնության,
Դառնալ մասնիկը անցած դարերիդ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար