div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

21.01.2014

ՀԱՅ ԶԻՆՎՈՐՆ ԱՆՄԱՀ Է


Ով հայ զինոր, քո սխրանքն անմար է...
Քո հոգին անմահ է,
Քո սիրտը անպարտ է,
Քո միտքը միշտ պարզ է,
Գործն անգնահատելի,
Քո խիղճը մաքուր է,
Պայքարդ արդար է,
Նպատակդ պարզ,
Քայլերդ հստակ...
Դու պատրաստ ես միշտ
Քո կյանքը զոհել,
Ես պատրաստ եմ միշտ քեզ փառաբանել,
Եվ պատրաստ եմ միշտ քո կողքին կանգնել,
Քեզ միշտ աջակցել, անդադար օգնել,
Աղոթել հանուն ապահովության,
Քո բարորրության, քո կյանքի համար,
Իսկ կյանքդ ինձ համար իմ կյանքից թանկ է,
Քո մահն ինձ համար մահվան հավասար,
Աստված քեզ պահի իր հովանու տակ,
Իր օրհնությունը լինի միշտ կողքիդ,
Քո թափած արյան ամեն կաթիլը
Իմ սրտի վրա մի վերք է դարձել,
Քո կորցրած կյանքի համար իմ կյանքը
Ինձ համար կարծես մի բեռ է դարձել;
Աղոթում եմ միշտ քո կյանքի համար,
Քո հոգու համար, քո գործի համար,
Քանի որ կյանքում քո գործն անսպառ է,
Սխրանքդ անմար,
Քո սիրտն անպարտ է,
Իսկ հոգիդ անմահ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար