div id='wrapper-video'>

Բարի գալուստ Գոռ Վարդանյանի անձնական բլոգ... Այստեղ գրված յուրաքանչյուր միտք հեղինակի մտավոր սեփականությունն է և յուրաքանչյուրն, ով կցանկանա ինչ-որ կերպ կիսվել ստեղծագործությամբ կամ տարածել այն` պարտավոր է նշել հեղինակի անուն-ազգանունը, կամ հղում կատարել դեպի հեղինակի անձնական բլոգ... Շնորհակալություն և բարի ընթերցում...

11.10.2014

ԴՈՒ ՊԵՏՔ ԵՍ ԻՆՁ

Դու պետք ես ինձ ջերմանալու,
Կյանքումս նոր օր ու արևի շող բերելու,
Խենթանալու, երջանկության  գիրկն ընկնելու,
Գեղեցկությամբ հիանալու համար միայն...
Դու պետք ես ինձ շուրջ բոլորի,
Եվ բնության գեղեցկությունն հասկանալու,
Ասվածաշնորհ սիրո գրկում ծվարելու
Ու խենթի պես քեզ սիրելու համար միայն...
Դու պետք ես ինձ լոկ սիրելու,
Եվ սիրվելու ու ջերմության վեհ օվկիանում
Լուռ սուզվելու համար միայն...
Դու պետք ես ինձ այս աշխարհում,
Որ քեզանով՝ քո օգնությամբ
Անցնեմ սիրո արահետով...
Դու պետք ես ինձ լոկ ապրելու համար միայն...

Ապրել քեզնով ու քեզ համար,
Եվ արարել նոր աշխարհներ քո օգնությամբ,
Եվ հալեցնել բյուր սառույցներ ճանապարհին
Լոկ քո սիրով ու քո սիրո վեհ ջերմությամբ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий



Դեպի վերև Դեպի սկիզբ Դեպի վերջ Դեպի ներքև Ընթերցում Դադար